Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

1. Znovnačitanie opravnení

V rámci možností viac máme znovu načítanie oprávnení, to znamená, že pokiaľ v danej skupine oprávnení boli zmenené oprávnenia, počas toho ako je užívateľ prihlásený sa tieto zmeny neaplikujú, pokiaľ sa užívateľ nechce odhlásiť a prihlásiť, tak môže použiť tlačidlo znovu načítanie oprávnení.

2. Obnoviť vyrovnávaciu pamäť

Jedná sa o vyčistenie cash v rámci prehliadača, tým, že je celý systém spúšťaný prostredníctvom webových prehliadačov a tie si niektoré informácie cashujú do vyrovnávacej pamäte. Pri zmenách to môže robiť problém ale jedná sa skôr o administračnú funkciu ako o bežnú užívateľskú

3. Obnoviť predvolené nastavenia

Vynulujú sa všetky filtre a nastaví sa naspäť úvodná obrazovka do defoldu a podobne. V rámci obnovenia predvolených nastavení je dôležité spomenúť, že tieto predvolené nastavenia sa tiež dajú nastaviť. Vieme riešiť takzvané systémové profily a na tých systémových profiloch vieme nastaviť, čo má byť súčasťou úvodnej obrazovky, čo má byť súčasťou formulárov, filtrov a podobne.

4. Odstaviť / spustiť objednávanie

Týmto spôsobom vieme vypnúť možnosť vytvárať objednávku verejnej časti systému. Pokiaľ máme verejnú časť - e-shop, internetový obchod, či už z reštaurácie alebo obchodu a bude sa niekto snažiť odoslať objednávku do e-shopu, tak mu vyskočí hláška, že objednávanie je momentálne zablokované.

Odstaviť / spusiť verejnú časť

Pokiaľ odstavíme verejnú časť, tak sa na ňu dostaneme jedine ak sme prihlásený ako administrátor, pokiaľ prihlásený nebudeme, tak sa nám zobrazí hláška ako užívateľovi na webovej stránke, že na stránke sa momentálne pracuje.
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.