Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

1. Najsť užívateľa

Taktiež klávesová skratka CTRL F, klávesové skratky zistíme tak, že použijeme klávesu F1 a zobrazí sa nám zoznam klávesových skratiek, ktoré je možné používať.

2 .Systémové nastavenia

V tejto sekcii vykonávame nastavenia jednotlivých modulov

3.Nastavenia reportov

Nastavenie reportov je nejaké pravidelné odosielanie prehľadov, ktoré sú dopredu predkonfigurované. Napríklad sú to prehľady uzávierky denné, uzávierky mesačné, odpis receptúr, zmeny ceny a podobne. Napríklad pri dochádzke Výkaz/mesia mi pošle výkaz, ktorý je opäť dopredu navrhnutý a pošle mi to raz mesačne a tu si len zvolím, že ktorý deň v mesiaci mi to pošle

4. Nastavenia upozornení

Tieto upozornenia sa zobrazujú v spodnej lište. Ďalšie nastavenia sa tu nachádzajú či sa má alebo nemá zobraziť názov čiže keď to dám uložiť tak si môžeme všimnúť že tu máme teraz 6 a pracovník zmluva, čiže som si dal zobraziť tento názov. Tu je potom možné zaškrtnúť či sa má poslať notifikácia cez sms, e-mail alebo sa len zobrazí v systéme, čiže v systéme sa zobrazí tuto dole. Treba dovysvetľovať- nepochopil som ?

5. Nastavenie tlačiarne

Tu sa zobrazia všetky dostupné tlačiarne, ktoré sú pripojené k systému pomocou aplikácie CAPP.

6. Zmena mojich údajov

Užívateľ, ktorý nemá prístup do modulu užívatelia, teda nevidí užívateľské účty a nevie tam editovať ale chce si editovať svoje údaje, tak použije túto voľbu. Tu si vieme zmeniť login, meno, priezvisko, e-mailovú adresu poprípade si tu vieme zmeniť heslo, taktiež je tu kolónka autorizácia heslo plus sms kód. Pozor, problém vzniká, ak na užívateľskom účte nemáme nastavené telefónne číslo, SMS nemá kam prísť a nie je možné prihlásiť sa.

7. Zobraziť informácie

Je to prehľad, kde sú základné informácie, ktoré potrebujeme často krát vedieť. Napríklad, či je účet súčasťou nejakej organizácie, či je zaradený do pobočky, či máme nastavenú nejakú cenovú skupinu či máme nastavený nejaký profil, aké mám rýchle oprávnenia, resp. akých oprávnení sme súčasťou, aké pobočky máme nastavené, akých Capp-ov vidím, to sú aplikácie, ktoré ovládajú periférie, poprípade aká je pracovná doba.

8. Zobraziť klávesnicu

Taktiež máme možnosť zobraziť klávesnicu, jedná sa o klávesnicu špeciálnych znakov, to znamená pokiaľ chceme vložiť znaky, ktoré sa na klávesnici nenachádzajú, tak to vieme vyriešiť týmto spôsobom.

Systémové nastavenia

Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.