Ak sa používajú emailové adresy, ktoré využívajú doménu comein.sk, je potrebné pri práci s mailovými klientmi, ako sú napríklad Windows Live, Microsoft Outlook a Thunderbird, vykonať dodatočné nastavenie v týchto programoch slúžiacich na správu emailových správ.
Nastavenie nového emailového konta
Krok č. 1
Spustíme program Microsoft Outlook.
Krok č. 2
V ponuke zvolíme možnosť
Áno
.
Krok č. 3
Vyberieme možnosť
Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov
.
Krok č. 4
Vyberieme službu
POP alebo IMAP
.
Krok č. 5
Do políčka Vaše meno napíšte svoje meno.
Do políčka E-mailová adresa napíšte svoju e-mailovú adresu.
Políčka Typ konta, Server prichádzajúcej pošty a Server odchádzajúcej pošty nastavte podľa obrázka.
Ďalej je potrebné nastaviť údaje pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu. Do ďalšieho kroku prejdeme stlačením tlačidla
Ďalšie nastavenia...
Krok č. 6
V tomto okne sa preklikneme na kartu
Server odosielanej pošty
.
Zaklikneme možnosť Použiť rovnaké nastavenia ako pre server prichádzajúcej pošty.
Krok č. 7
Preklikneme sa na kartu
Spresnenie
a všetky údaje nastavíme podľa obrázka a potvrdíme tlačidlom "OK".
Pokiaľ nezaškrtneme voľbu: “Ponechať kópie správ na serveri”, tak pri stiahnutí správy zo servera, bude správa na serveri automaticky vymazaná.
Krok č. 8
Stlačením tlačidla
Ďalej >
sa spustí Test nastavenia konta. Po dokončení potvrdíme tlačidlom
Zavrieť
.
Editácia už existujúceho emailového konta
Krok č. 1
Pravým tlačidlom klikneme nad názov svojho účtu a vyberieme možnosť Vlastnosti konta...