Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197
  • druh – tu je veľmi dôležité, že aký je to druh užívateľa, tu si to ľudia veľmi často mýlia, je potrebné striktne dodržiavať to, či sa jedná o aplikačný účet, užívateľský účet alebo účet nejakého zariadenia, ako sme si už skôr rozprávali každý kto chce pracovať so systémom tak je jedno či gps jednotka, či capp, či užívateľ či aplikácia, ktorá beží za barom alebo aplikácia kuchár sa musí do systému autorizovať a povedať že toto som ja a bežať pod nejakým konkrétnym užívateľskym účtom. Z tohto vyplýva, že účty delíme na tzv. systémové alebo aplikačné a užívateľské. Užívateľský účet je taký účet napr. môj keď napr. ja sa cez autorizačnú obrazovku prihlasujem do systému cez moje meno a heslo, aplikačný účet je taký účet kedy napr. za barom máme PC kde je na ploche ikonka, kde keď na túto klikneme sa nám spustí aplikácia pokladňa ale tá aplikácia pokladna sa musí autorizovať voči systému a ona má tie autorizačné údaje uložené v tom odkaze, čiže takýto účet je aplikačný a tu je potom dôležité dodržiavať tieto posledné nastavenia, gps agent sa nastavuje všetkým účtom pre gps jednotky ktoré sa do systému autorizujú a chcú posielať údaje o svojej pozícii, capp agent nastavíme všetkým takým účtom ktoré používame pre autorizáciu cappov, cool agent to isté pre autorizáciu cool účtov, teraz ale cool sa nemyslí aplikácia cool ale pre autoškoly máme vytvorené samostatné zariadenie na ktorom beží systém a ktoré sa tiež autorizujú voči serveru a posielajú nejaké údaje. FTP agent je zase agent ktorý sa prihlasuje do systému cez ftp, rôzne externé systémy ktoré nám chcú posielať údaje alebo ich sťahovať tak môžu do nášho súborového systému posielať xml súbory alebo hocijaké súbory na spracovanie skrz ftp. Aplikácia to je presne to čo je aplikácia kuchár pokladňa, čašník. INÝ agent pokiaľ sa jedná o nejakého agenta, kde to nie je ani gps, ani capp, ani cool ani ftp ani aplikácia a nie je to ani užívateľ, takže iný agent je všetko ostatné. Keď sa toto tu nastavuje tak potom v rámci systému sú zobrazené resp. povolené nejaké ďalšie možnosti, napr. v rámci chatu vidíme užívateľov a zariadenia, čiže pokiaľ máme toto pekne nastavené tieto druhy tak tým pádom sa nám zobrazí tento užívateľ tam kde ho chcem zobraziť.
  • Typ to je nejaká ďalšia možnosť na triedenie užívateľov podľa typu, to už si vytvára užívateľ sám.
  • Pobočka to je ďalšia dôležitá vec, tu k nej nastavíme pobočku tak užívateľ alebo aplikácia ktorá sa prihlasuje pod týmto účtom je registrovaná k tejto pobočke, tu je potrebné si uvedomiť, že je to cloudový systém, ktorý beží niekde na internete a my máme teraz pobočku Prešov, Košice, Bratislava a my v Bratislave zapneme PC kde prihlásime nejakého užívateľa a my musíme systému povedať, že tento užívateľ je prihlásený z Bratislavy, ale to mu vieme povedať len tak, že na tomto účte, keďže nevieme kde sa fyzicky ten počítač nachádza tak na tomto účte priradíme tento účet k danej pobočke. Takže tu nastavujem pobočku z tohto dôvodu.
  • Ďalej nastavenie CAPPa, to sa nastavuje keď máme užívateľov ktorí majú tlačiť doklady, tlačiť bony, čítať údaje z váhy a podobne, tak opäť keďže je to cloudové riešenie môže byť tých cappov, váh, fiškálnych tlačiarní prihlásených do systému xy, tak tu nastavíme globálne, že tento užívateľský účet je priradený k tomuto konkrétnemu cappovi a s týmto cappom on bude komunikovať a pracovať, pokiaľ tento capp nie je nastavený tak komunikuje a pracuje s cappmi ktorí potom vychádzajú z ďalších nastavení, ktoré sa nastavujú priamo v cappovi. Ale 99% sa nastavuje capp priamo tu na užívateľskom účte, pretože keď mám toho pokladníka v Bratislave a mám tam k nemu jednu fiškálnu tlačiareň, tak chcem aby pracoval s touto fiškálnou tlačiarnou, tak tu si nastavím cappa a je to vyriešené.
  • Potom je tu ešte možnosť nastaviť tlačiareň, to je zase pre prípad keď v rámci cappa máme prihlásených viacero tlačiarní, poviem príklad máme prevádzku kde sú tri počítače, sú tam tri tlačiarne a ku každému pc je pripojená iná tlačiareň tak si vyberiem aj cappa aj tlačiareň.
  • Vozidlo to je kvoli aplikáciam ako je donáškar, rozvoz a podobne, tu si viem predvoliť, že pod mojim užívateľským účtom pracujem s týmto konkrétnym vozidlom, takže keď sa prihlásim do aplikácie, tak automaticky sa mi zobrazia údaje s týmto konkrétnym vozidlom.
  • Tarif a časový fond zaraďuje užívateľa do niektorej z týchto vecí, to si povieme v rámci dochádzky viac.
  • Rozhranie tu je možnosť zmeniť rozhranie tohto systému, napr. inú tému farebnú vieme nastaviť.
  • Nastavenie užívateľa je v rámci týchto nastavení sme potebovali riešiť nejaké iné nastavenia, ide o nejaké ojedinelé nastavenia, ide o nejaký súbor nastavení ku ktorému sa dostanem v rámci systémových nastavení modulu užívatelia a tam sme si vedeli nejaké nastavenia vyklikať a už len tu k tomuto užívateľovi tieto nastavenia priložíme a tým pádom tieto nastavenia budú patriť k tomuto účtu.
  • Systémový profil to sú presne tie profily o ktorých sme si rozprávali pred chvíľkou keď sme riešili nastavenie správcu sme tam mali systémové profily, čiže tu viem ku konkrétnemu užívateľskému účtu nastaviť systémový profil a po prihlásení sa mu načíta ten konkrétny profil, ju je tiež treba si uvedomiť, že pokiaľ sa mu aj načíta tento profil to neznamená, že on nemá možnosť potom si meniť poradie stĺpcov v nastavení a podobne, tu sa bavíme o inicializačnom nastavení, to znamená, že po prihlásení nejako to rozhranie vyzerá, nejako tie stlpce sú nastavené filtre atď. takže to je o tom aké filtre, tak isto potom keď použijeme funkciu obnoviť predvolené nastavenia ktorú sme si ukazovali skôr tak sa mi obnoví na tie nastavenia ktoré mám v rámci tohto profilu.
  • Potom je tu ešte farba užívateľa v aplikáciach keď sa nám ten užívateľ niekde zobrazuje tak sa nám zobrazuje farebne.
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.