V rámci organizácie mámenázov, alias, ičo dič, ič dph, číslo účtu, iban, swif, ďalej kontakty, adresy, užívatelia – tu vyberáme teraz užívateľov alebo kontakty čiže cez jednoduchú možnosť načítať profil priraďujem, v rámci fakturácie.
Nastavené do pobočky kde tá organizácia patrí, cenová skupina, splatnosť, napr mám nastavenú splatnosť 14 dní a na užívateľskom účte alebo kontakte, ktorý je v rámci tejto organizácie zaradený tá splatnosť alebo cenová skupina nastavená nie je tak sa aplikuje táto, ale POZOR údaje nastavené na konkrétnom účte kontaktu alebo užívateľa, majú prednosť pred tými, ktoré sú nastavené na organizácii, to znamená ak na organizácii mám nastavenú cenovú skupinu A a na účte, ktorý je zaradený do tejto organizácie mám skupinu B tak v princípe keď budem vytvárať objednávku nad týmto užívateľom tak sa mi načíta skupina B, je to z toho dôvodu aby aj v rámci organizácie pokiaľ máme viacero kontaktov užívateľov, ktorý sú na rôznych úrovniach aby sa to dalo takýmto spôsobom identifikovať, čiže organizácia je nad užívateľom a kontaktom ale prioritu nastavení má to čo je v kontakte a užívateľovi nad organizáciou.