Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Kontakty (užívatelia)

  • Ďalším podmodulom v rámci modulu užívatelia sú kontakty, jedná sa o veľmi podobný princíp ako bolo v prípade užívateľov, rozdiel medzi užívateľom a kontaktom je, že užívateľ je reálny užívateľský účet v rámci systému, ktorý sa vie do systému prihlasovať a kontakt je skôr nejaký adresár na evidenciu kontaktov v rámci systému čiže nejakých dodávateľov a podobné veci. V princípe to funguje tak, že medzi užívateľské účty neradíme zákazníkov ale ich radíme medzi kontakty, samozrejme iná situácia je pokiaľ je systém používaný aj s verejnou časťou, čiže nejaký e-shop kde zákazníci nášho zákazníka sa skrz ten e-shop prihlasujú, robia nejaké objednávky a je treba riešiť nejakú cenotvorbu, zľavotvorbu a podobné veci tak to si s kontaktami nevystačíme pretože oni by sa ako kontakty nevedeli do systému prihlásiť čiže preto veľmi podobná agenda ako je v kontaktoch je aj v užívateľoch, ale práve pokiaľ sa jedná o užívateľa ktorý používa náš systém pre interné účely ako informačný systém, bez webovej časti, tak tam tlačíme všetkých jeho zákazníkov a podobné veci do kontaktov nie do užívateľov.
  • Takže opäť rovnaké funkcie, nastavenie statusu, ako bolo u užívateľov možnosti s kontaktom – čiže doplniť kredit, doplniť body, odobrať kredit, odobrať body.
  • Potom je tu profil kontaktu čiže opäť nejaký detail, potom nejaké dokumenty objednávky a podobne, položky, cenotvorby, odoslané e-maily, odoslané sms, odoslané sms, autorizácia kľúčom, kredity/body, kontakty atď., čiže to by som sa len opakoval, je to to isté ako pri užívateľoch. Potom nejaké pridelené kľúče, opäť.
  • Konvertovať kontakt a tu môžeme konvertovať kontakt na užívateľa a na organizáciu, v prípade že predsalen potrebujeme z daného kontaktu vytvoriť užívateľský účet tak máme možnosť to takýmto spôsobom konvertovať kde v rámci celého systému by sa nám mali vlastne presunúť aj všetky dokumenty a všetky súvisiace veci a kontakt by sa nám mal zmazať. .. tu ho prerušilo nepočuť chvíľu.......
  • Upraviť, čiže opäť štandardne veľmi podobný formulár ako bol u užívateľov, čiže firma, tu je ešte po prípade prevádzka Alias, alias v rámci systému aj potom bude v iných moduloch, ten sa používa na evidenciu zákazníka ako takého, napr. aj my vo firme máme zákazníka ...group a tento zákazník má kopec firiem na ktoré sa to účtuje, eviduje, fakturuje ale stále je to pre nás ten istý zákazník, takže v tomto prípade pod týmto aliasom máme nejaký vnútorný názov zákazníka. V rámci rozšírené opäť nejaké pohlavie, rodinný stav, rodné číslo a bla bla....
  • Fakturácia – tu je vlastne pobočka, splatnosť, cenová skupina to sme mali aj tam, ale tu máme ešte generovať zbernú faktúru to znamená že raz týždenne alebo raz mesačne alebo raz za nejaké obdobie je možné nastaviť aby z objednávok ktoré sa v rámci systému vytvárajú sa automaticky vystavila nejaká faktúra, buď faktúra alebo predfaktúra.. potom je tu spôsob platby a spôsob doručenia, spôsobom doručenia pre rôzne dni závozov alebo doručení, spôsob doručenia v prípade pondelka, utorka, stredy, štvrtku, piatka, soboty, nedeľe to znamená že ak napr. máme donáškovú službu, alebo konkrétne firmu ktorá rozváža tovar tak v pondelky až piatky rozváža 20 šoférov kde majú svoje rajóny podelené, ale v sobotu nedelu rozváža len 10 šoférov kde majú zase iné rajóny, z toho dôvodu vznikla potreba že pre tieto konkrétne dni treba to inač zastaviť a toho zákazníka musíme v rámci soboty zaradiť do iného rajóna pretože napr jeho rajón do ktorého patrí cez týždeň sa cez víkend nerozváža pretože je to rajón zlúčený s nejakým iným rajónom. Tu je ešte možnosť nastaviť nejakú celkovú zľavu na tento kontakt, že tento bude mať takú zľavu a poprípade ešte v niektorých prípadoch potrebujeme ešte nastaviť že je to zahraničný partner, tak je tu zaškrtávatko.
  • Potom sú tu nejaké informácie, zameranie zákazníka, hodnotenie zákazníka pokiaľ máme k tomu nejaké veci interné ktoré potrebuejeme evidovať tak môžeme tu, popis, počet zamestnacov, kedy bol založený, aké certifikáty... Nejaké poznámky, keď sa vytvára objednávka pre tento kontakt, tak poznámka do objednávky, do dodacieho listu, do faktúry. V rámci nastavení opäť zasielame potvrdzovanie e-maily a sms, povoliť v pokladni, povoliť u čašníka, ako sme mali v rámci užívateľov. no a v rámci užívateľov máme organizácie – to je nadstavba nad užívateľské účty alebo kontaktné účty kde vlastne ich vieme zgrupiť do nejakej skupiny, organizácie, potom vieme v rámci systému nad touto organizáciou vykonávať nejaké zmeny to znamená vieme nastaviť cenotvorbu pre organizáciu a teraz tá cenotvorba sa bude týkať všetkých kontaktov alebo užívateľov ktorý v rámci danej organizácie sú nastavení.
Nenašli ste čo ste hľadali?
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.