Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Možnosti objednávky

  • Prvá ikona nám ukazuje spôsob platby( hotovosť, bez platby atď..). V spodnej časti sa nachádzajú krížiky.Prvý krížik nám ukazuje či bol alebo nebol odoslaný mail. Pokiaľ je tam otáznik mail odoslaný bol ale nevieme či bol alebo nebol prečítaný, pokiaľ je tam výkričník snažilo sa odoslať ale neodoslalo sa. Druhy krížik signalizuje či bol dokument vytlačený. Tretí krížik nám signalizuje či bol alebo nebol vytlačený daňovy doklad.Pri rozkliknuti tejto ikony sa nám zobrazia všetky dostupne informácie o objednávke.
  • Možnosti nastavenie statusu objednávky. Novú objednávku, rozpracovanú objednávku, spracovanú objednávku, zrušenú objednávku, objednávku ktorá je pripravená na fakturovanie, objednávka ktorá čaká trebárs na zákazníka, reklamácia znamená že ju chceme reklamovať, expedovaná objednávka znamená že je vybavená a poslaná k zákazníkovi, otvorená niečo podobné ako čakajúca, neprevzatá objednávka to znamená že jednoducho ju zákazník neprevzal a odstúpená objednávka že ju zákazník zrušil a potom tu máme ešte odpis to je kvôli odpisom tovarov. Tieto stavy opäť majú v rámci systému naviazanú nejakú funkcionalitu ale v princípe stavy ako čakajúca otvorená expedovaná sú k dispozícii nato aby ich zákazník používal vtedy keď ich potrebuje. už je na zákazníkovi čo si predstavuje pod čakajúcou otvorenou a podobne. V rámci tohto môže ešte nastaviť dátum predpokladaného doručenia to je pre donášky alebo pre eshopy, ktoré doručujú tovar vieme nastaviť dátum a nastaviť cca 22.4.2020 v čase od 10:00-12:00 by sme mali byť u zákazníka a tovar doručiť.
  • Ďalšia možnosť je zobraziť objednávku zobraziť ako html. Tu máme niekoľko možnosti chcem vidieť obsah dokumentu tzn. že mi ukáže objednávku aj s pečiatkou potom mám možnosť chcem vytlačiť dokument zobrazí sa nám to iste, ale bez pečiatky potom možnosť vytlačiť dokument ako dodací list to nám zobrazí objednávku ako dodací list. Chcem vidieť súvisiace dokumenty to nám vygeneruje dokument o ďalších dokumentoch zobrazuje nám tu dodacie listy faktúry a mame to tu všetko pokope. Potom mame možnosť zlúčiť rovnaké položky tzn. že keď si dáme zobraziť obj. a mame tam na 3 položkách kuracie krídla tak nám to všetko zlúči a vidíme tam kuracie krídla len raz ako položku a samozrejme že cena sa prepočíta . To iste pdf čiže keď to chcem zobraziť v pdf – detail objednávky mi zobrazí položky objednávky, ktoré sa v obj nachádzajú. V rámci editácie objednávky s tým že je tu možne editovať niektoré veci na týchto položkách to je z toho dôvodu, že ak mame z objednávky vyexportovaný – skladový výdaj/príjem tak už potom nie je položky možné editovať ale v niektorých prípadoch je potrebné vedieť editovať cenu alebo dph.
  • V rámci ďalších možnosti je tu vyexportovať do iného dokumenty chcem vyexportovať faktúru čiže vyexportujem faktúru, vyexportovať predfaktúru, dodací list, skladový výdaj, reklamáciu to nám otvorí dialogove okno kde máme možnosť vybrať že čo konkrétne chceme reklamovať a vytvorí nám dokument v sekcii reklamácie. Ďalej mam možnosť vyexportovať odstúpenie to je podobne ako u reklamácie, chcem vyexportovať vydané objednávky tzn.že nám urobí objednávku k dodávateľovi to nám opäť zobrazí dialógové okno kde máme položky, ktoré sa v rámci objednávky nachádzajú a môžeme vybrať čo konkrétne chceme a ku ktorému dodávateľovi to nám potom povytvára jednotlivé objednávky z týchto položiek s tým že tu máme možnosť exportovať do existujúcich ak je to možné tzn. Ak je objednávka ešte otvorená k dodávateľovi a nie je uzavretá tak ak nájde objednávku na daného dodávateľa tak vlastne to vyexportuje k nej a vziať do úvahy stavy na sklade to znamená že ak k tomu dodávateľovi exportujeme vydanú objednávku a potrebujeme teraz 10 kusov a na sklade máme 0 a máme minimálny stav na sklade nastavený tiež na 10 tak to k dodávateľovi objedná hneď 20 kusov. Označiť ako nove to je len taký príznak keď nám v rámci objednávky zobrazí položku ako novu. Ďalej je tu možnosť vyexportovať objednávku do rozvozu zobrazí sa nám databáza rozvozov a máme možnosť do konkrétneho rozvozu tuto objednávku zaradiť. Rozvoz je rozvoz tovarov kde je určené konkrétne vozidlo, šofér konkrétny čas kedy odchádza a pod. chcem exportovať edi dokument takže to štandardný edi dokument ale v podstate je to konkrétny formát a viem to vyexportovať do xls formátu a csv formátu. Zlúčene funkcie znamená že chceme vyexportovať dodací list + výdaje alebo faktúru + dodací list + výdaj alebo faktúru + výdaj alebo faktúru + dodací ísť čiže nám to naraz vykoná viacero funkcii, chcem vyexportovať receptúru tzn. že z objednávky vyexportuje skladový výdaj ale nie položiek ktoré sa v objednávke nachádzajú ale ich receptúr. Chcem vyexportovať skladovú výrobu čiže to iste ale pre výrobu a chcem vyexportovať skladový prevod z receptúr tzn. že sa nás pýta z ktorého skladu do ktorého skladu chcem vytvoriť prevod tovarov, ktoré sú potrebné na vytvorenie týchto položiek ktoré sa v objednávke nachádzajú.V rámci týchto faktúr ja mám možnosť označiť viacero objednávok a máme možnosť napr. vyexportovať faktúru a tu máme možnosť nastaviť ci sa to má vyexportovať do zberného dokumentu alebo samostatných dokumentov tzn. že ci sa námi z týchto všetkých objednávok sa nám má spraviť 1 zberná fa alebo sa nám ma spraviť na každú objednávku samostatná faktúra.
  • Ďalej v rámci možnosti je tu možnosť odoslať mailom – pokiaľ nemáme označenú žiadnu objednávku tak sa nám zobrazí dialógové okno, kde máme možnosť vybrať mailovú adresu od konkrétneho zákazníka teda z objednávky čo sa mi načíta už keď je objednávka priradená k zákazníkovi tak aj zo zákazníka je ta mailová adresa, ktorá je vlastne na objednávke použitá alebo máme možnosť dopísať mailovú adresu + máme možnosť doplniť doplňujúci text a vybrať mailovú šablónu, ktorá ma odisť a odoslať alebo pokiaľ chceme naraz odoslať viacero mailov tak si označím objednávky. Možnosť tlačiť nám odošle objednávku do tlače a opäť sa nás opýta, ktoré položky chceme tlačiť.
Nenašli ste čo ste hľadali?
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.