Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Welness

Zapojte do svojho podnikania
najmodernejšie technológie!

Obchodná agenda

Obchodná agenda

V module obchodnej agendy si môžete vytvárať a nastavovať platby DPH a marže, vytváranie objednávok a faktúr, internetové platobné metódy a vytváranie cenových skupín. Pomocou obchodnej agendy máte k dispozícii cenotvorbu pre rôzne pobočky, účet zákazníka ako aj podporu tlače daňových dokladov, jednoduchú správu žurnálov priamo zo systému a taktiež hromadnú fakturáciu objednávok zákazníka. 
Katalóg produktov

Katalóg produktov

V module Katalóg/eobchod si môžete vytvárať zoznam produktov, s rôznou kategorizáciou a parametrizáciou. To isté aj u  výrobcov a dodávateľov. Modul Vám umožní nastavenie cien, vytvorenie účtu zákazníka.

Modul je prepojený priamo s Obchodnou agendou a Skladovým hospodárstvom.
Aktivity

Aktivity

Systém umožňuje rezervácie, priamy vstup, správu klientov, vedenie skladového hospodárstva, predaj tovaru, on-line rezervácie a mnoho ďalších funkcionalít. Majte všetko pod kontrolou a všetky potrebné informácie vždy poruke v notebooku, tablete či mobile.
Mám záujem o systém

Voliteľné Moduly

Sklad

Informačný systém je jednoduchý prehľadný a bezpečný. S CControll máte zásoby pod kontrolou. Umožní Vám zásoby jednoducho a online kontrolovať. Medzi bežné funkcie patrí správa skladov a skladových pohybov, inventúry, kontrola nákupných cien a správa balení a pod. Modul ponúka široké možnosti pre zobrazovanie rôznych výstupov na základe výberu užívateľa.
Sklad

Štatistiky

Rozširujúci modul, ktorý oproti bežným prehľadom v systéme ponúka podrobné štatistiky predajnosti, tržieb, návštev, výkonnosti zamestnancov a mnoho ďalšieho. Všetky údaje je možne dopodrobna filtrovať, zobrazovať v rôznych grafoch a tabuľkách, vyberať rôzne časové intervaly, vyhodnocovať kampane a následne na základe štatistických údajov voliť rôzne stratégiu predaja a fungovania prevádzky
Štatistiky

Dochádzka

Informačný systém je jednoduchý prehľadný a bezpečný. S CControll máte dochádzku zamestnancov pod kontrolou. Modul Dochádzka slúži na evidenciu príchodov a odchodov zamestnancov. Identifikácia dochádzky môže prebiehať viacerými spôsobmi. Ak je prevádzka vybavená RFID čítacím zariadením, tak sa zamestnanec môže identifikovať pridelenou čipovou kartou. Ak takýmto zariadeným nedisponuje, identifikácia prebieha manuálnym zápisom času do systému.
Dochádzka

Správa obsahu

Výhodou nášho informačného systému je, že užívateľ si môže sám úplne jednoducho meniť webstránku obsahovo a aj vizuálne. Môže si vkladať rôzne texty, články a obrázky na stránku, pridávať a odoberať položky v menu stránky, vytvárať nové sekcie a pod. Systém ďalej umožňuje vytvárať a spravovať rôzne ďalšie doplňujúce objekty na stránku a to Zoznamy, Formuláre, Cenníky, Ankety, Novinky, Diskusie atď.
Správa obsahu
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.