Technická podpora
+421 948 347 724

Helpdesk

Helpdesk urýchľuje zaznamenávanie
a vybavovanie požiadaviek.

 
 
Prepojenie s telefónnou ústredňou.
Prepojením na modul Dokumenty umožňuje vytvárať ľubovoľné formuláre ako napríklad Prieskum spokojnosti zákazníkov.
Správa reklamácií.
Prehľad o faktúrach a objednávkach klientov.

 
Aplikácia slúžiaca pre dispečerov a servisné organizácie na správu telefonických požiadaviek a servisných tiketov.
 
Priamo z aplikácie je možné prideľovať úlohy a sledovať ich stav. Slúži na správu reklamácii a realizovanie rôznych kampani ako je napríklad prieskum spokojnosti zákazníkov. Pri prepojení na telefónnu ústredňu, umožňuje automatické otváranie záznamov volajúceho klienta a tým značne urýchľuje zaznamenávanie a vybavovanie požiadaviek. 
 
 
MÁM ZÁUJEM O SYSTÉM
 
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
Na Vaše otázky, ktoré sa týkajú našich služieb Vám radi odpovieme.
informačné
systémy
ComeIn.sk, s.r.o.
  • 0948 347 724
  • comein@comein.sk
  • Jarková 63 080 01 Prešov
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.