Karanténou autorizácií je zoznam účtov, ktoré dostali ban, pokiaľ sa napríklad 10 krát do systému prihlásime neúspešne, tak ip adresa pod ktorou sa prihlasujeme dostane ban. Tu máme prehľad z akej ip adresy sa aký užívateľ prihlasoval a koľko krát sa mu podarilo prihlásiť neúspešne, cez akú službu, koľko banov dostal, ako dlho ban dostal, či je ban expirovaný atď.
Karanténa IP adries je zoznam ip adries, ktoré boli zablokované z dôvodu toho, že boli vykazované veľmi vysoké aktivity do systému, útoky/ataky na systém.
Jedná sa o emailové adresy, ktorým systém má zakázané odosielať emaily, túto karanténu delíme na dve časti, jedna je karanténa newsletterov a druhá je karanténa štandardná.
Karanténa newsletterov - pokiaľ niekomu príde newsletter má možnosť odhlásiť sa z odberu, tým pádom sa dostane jeho adresa do tejto karantény, avšak ostatné emaily ako napríklad faktúry, objednávky možné odosielať je.
Karanténa štandardná - pokiaľ email zaradíme do karantény týmto spôsobom, tak sa nebudú zasielať emaily vôbec, ani v rámci systémových emailov.
Karanténa telefónnych čísel funguje presne ako karanténa emailových adries.