Technická podpora
+421 948 347 724

Cool

[str-sys-navigation]Úvod  |  cool
Aplikácia Čašník
Aplikácia Čašník
Aplikácia slúži reštauračným zariadeniam na rýchlu správu objednávok od zákazníkov, ktorí si objednávajú jedlo priamo v reštauračnom zariadení. Graficky zobrazuje miestnosti a konkrétne stoly v reštaurácii a umožňuje jednoduchým klikaním vytvoriť objednávku, zaslať ju ku kuchárovi do kuchyne alebo čašníkovi do baru, prípadne vytlačiť daňový doklad. Je prispôsobená na dotykové ovládanie a preto je vhodná pre dotykové monitory inštalované na barových pultoch reštauračných zariadení, prípadne pre mobilné zariadenia, ako sú smartfóny alebo tablety, s ktorými je možné kompletne vybaviť objednávku zákazníka priamo pri stole.
Aplikácia Čašník stena
Aplikácia Čašník stena
Najčastejšie je táto aplikácia využívaná čašníkmi, ktorí pripravujú nápoje za barovým pultom. Pomocou tejto aplikácie je možné ľahko a jednoducho kontrolovať nápoje, ktoré je potrebné pripraviť na jednotlivé stoly. V tejto aplikácii sa zobrazujú na monitory len také položky z objednávky, ktoré majú nastavené zobrazenie pre túto aplikáciu. Väčšinou ide o položky, ktoré sa nepripravujú v kuchyni, ale vydávajú sa priamo za barovým pultom alebo pokladňou.
Aplikácia Kuchár
Aplikácia Kuchár
Po vytvorení objednávky čašníkom sa položky z objednávky odošlú na príslušné stanoviská, kde sa pripravujú na skompletizovanie objednávky. Nápoje idú do baru, kde ich pripravuje čašník a jedlá smerujú do kuchyne. Hneď ako je jedlo pripravené kuchárom na vydaj, tak čašník zodpovedný za roznášku jedál pomocou aplikácie Kuchár označí jedlá, ktoré berie z kuchyne k stolom. Takto označené zobrané jedlá miznú kuchárovi z prípravy a on sa môže sústrediť na prípravu ďalšieho jedla. Aplikácia je prispôsobená pre dotykové ovládanie pre mobilné zariadenia a dotykové monitory.
Aplikácia Kuchár stena
Aplikácia Kuchár stena
Táto aplikácia nahrádza lístky s objednávkami, ktoré nosia čašníci do kuchyne, respektíve, ktoré sa im do kuchyne tlačia na tlačiarni. Konkrétne objednávky sa zobrazujú na monitore, pripadne na TV obrazovke. Kuchár má rýchly prehľad o tom čo má pripraviť, na aký stôl a ako dlho je už daná objednávka otvorená. V kombinácií s aplikáciou Kuchár mu pripravené jedlá miznú zo zoznamu objednávok a tým mu odpadá nutnosť kontrolovať lístky a môže sa venovať čisto len príprave jedál. Aplikácia má slúžiť len na zobrazovanie jedál, preto nie je dostupné dotykové ovládanie.
Aplikácia Donáškar
Aplikácia Donáškar
Donáškar je aplikácia, ktorú využívajú prevádzky poskytujúce služby donáškovej služby. Zákaznícku objednávku spracuje dispečer telefonicky alebo si zákazník objedná priamo cez webstránku. Takto vytvorená objednávka sa zapíše do aplikácie Donáškar, ktorá umožňuje s touto objednávkou ďalej pracovať. Objednávky sa dajú deliť medzi šoférov, či už manuálne alebo automaticky, napríklad podľa adresy doručenia, dá sa sledovať, či už boli doručené, šoféri vedia odosielať zákazníkom SMS, aplikácia ich vie navigovať na adresu doručenia a mnoho ďalšieho. V kombinácii s GPS zariadením nainštalovaným do auta je možné sledovať momentálnu polohu objednávky.
Aplikácia Pokladňa
Aplikácia Pokladňa
Aplikácia prispôsobená na pultový predaj položiek pomocou dotykového monitoru alebo myšky. Nahrádza funkcie klasického fiškálneho zariadenia, pričom ponúka oveľa viac možností predaja. položky je možno vyhľadávať pomocou výberu z kategórii, prípadne pomocou PLU alebo priamym zadaním časti názvu. Upozorňuje na stav žurnálu a poskytuje možnosť jeho správy ako aj kompletnú správu fiskálnych dokladov.
Aplikácia Prehľad
Aplikácia Prehľad
Aplikácia poskytujúca prehľad o predaji v reálnom čase. Je určená pre správcov prevádzok, ktorý potrebujú mať odkiaľkoľvek okamžitý prehľad o stave predaja na prevádzke. Je prispôsobená pre mobilné zariadenia, aby sa zabezpečila maximálna dostupnosť k informáciám. Poskytuje rôzne pohľady na predaj. Umožňuje sledovať predaj z pohľadu jednotlivých predajcov, čašníkov a pokladníkov, z pohľadu prevádzok, miestnosti, prípadne stolov. V prípade donáškovej služby zobrazuje predaj jednotlivých šoférov. Vyhodnocuje predajnosť jednotlivých položiek, prípadne celých kategórii položiek.
Aplikácia Dochádzka
Aplikácia Dochádzka
Slúži na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Evidencia dochádzky je zaznamenávaná manuálne alebo pomocou čítačky RFID kariet, kde každý zamestnanec má čip alebo čipovú kartu, ktorú prikladá k čítaciemu zariadeniu. Na základe takýchto záznamov sa vytvárajú rôzne výstupy pre spracovanie nadčasov, výplat a absencií.
Aplikácia Rozvoz
Aplikácia Rozvoz
Aplikácia Rozvoz slúži na pohodlné naplánovanie trasy pre kuriérov, dodávateľov, zásobovačov a pod. Jednoduchou si zaradíte už vytvorené objednávky na konkrétny deň, taktiež dokážete dotvárať nove ciele pre zastavenie. Efektívne dokážete zvoliť poradie drag and drop formou priamo v aplikácii, kde si naplánujete trasu, ktorá Vám a Vašim zákazníkom najviac vyhovuje.
V aplikácii Rozvoz je možné prehodenie zastávok a aplikácia Vám automaticky preráta vzdialenosti a čas jednotlivých trás.
 
 
Aplikácia Príprava
Aplikácia Príprava
Aplikácia Príprava je aplikáciou, ktorá umožňuje rozdeliť výrobný proces objednávky medzi viacero pracovísk s ohľadom na stanovený výrobný postup. Na každom pracovisku sa zobrazí len tá časť objednávky, za ktorú je zodpovedné a to v danom časovom slede. Často sa využíva v kuchyniach reštauračných zariadení, kde sa napríklad pripravuje menu pozostávajúce z položiek,ktoré pripravujú rôzny kuchári. Ako prvé sa napríklad upečie mäso na hamburger. Následne až po príprave mäsa sa do objednávky pridá príloha a nakoniec nápoje. Ak objednávka prejde posledným krokom prípravy, tak sa môže zobraziť upozornenie pri zákazníka, že si môže hotovú objednávku vyzdvihnúť.
Aplikácia Aktivita
Aplikácia Aktivita
Modul Aktivity je modul prispôsobený na rezerváciu športových aktivít. Zákazníci si môžu objednať aktivitu na daný čas a systém vytvára registračné objednávky a zaraďuje ich do prehľadovych kalendárov. Po ukončení sa objednávka vyhodnotí na základe dĺžky jej trvania a nastavenej ceny a vyúčtuje. Aktivity môžu byť prepojené so systémom čítačiek čipov, kedy sa zákazník identifikuje v systéme napríklad svojou vernostnou kartou alebo permanentkou.
Aplikácia Úlohy
Aplikácia Úlohy
Systém umožňuje vo viacerých moduloch využívať aj systém zadávania úloh pre zaregistrovaných užívateľov. Je možné sledovať priebeh zadaných aj pridelených úloh, pridávať k nim ciele, zadávať ich priamo skupinám alebo oddeleniam v rámci spoločnosti, priraďovať k ním aj fotografie priamo z mobilného telefónu. Úlohy sa zobrazujú v prehľadných kalendároch a štatistikách. Najčastejšie sú prepojené s modulom Projektového manažéra alebo s Helpdeskom.
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
Na Vaše otázky, ktoré sa týkajú našich služieb Vám radi odpovieme.
informačné
systémy
ComeIn.sk, s.r.o.
  • 0948 347 724
  • comein@comein.sk
  • Jarková 63 080 01 Prešov
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.