Technická podpora
+421 948 347 724

E-obchod

Pomocou CControll získate prehľad o svojich zákazníkoch a tým aj možnosť predávať viac.

 
 
Poriadok v zákazníkoch. Prehľad o trhu a dostatok informácii sú základ pre dobrú starostlivosť o zákazníkov.
S pomocou modulu „Projekt manažment“ máte všetky údaje na jednom mieste. Zákazníkom pridávate rôzne charakteristiky a členíte ich do kategórii. Žiadne zabúdanie, jednoduchšia administratíva a lepšie načasovaný manažment.
S IS CControll máte zákazky pod kontrolou. Umožní Vám zákazky jednoducho naplánovať, online kontrolovať a nakoniec aj finančne vyhodnotiť. Hromadná korešpondencia je jedinečná v tom, že vám umožní cielene rozposielať hromadné emaily priamo z IS. Po odoslaní hromadného emailu vám navyše poskytne kompletné štatistiky jeho úspešnosti.
Sledujete vývoj rozpracovaných obchodov a získavate prehľad o potenciálnych tržbách. CControll Vám pomôže každú príležitosť na obchod lepšie ustrážiť a dotiahnuť do konca.
Všetky údaje, ktoré do IS vkladáte Vám vráti v prehľadných grafoch. Prehľad o aktivite zamestnancov, vývoj predaja či iné máte k dispozícii pár klikmi. Prehľad o otvorených zákazkách máte stále pod kontrolou. 
S CControll svoje zákazky kontrolujete online aj po finančnej stránke. Financie sledujete priamo na zákazke, ale aj v rámci celej firmy. Svoj rozpočet si s CControll ustrážite jednoduchšie. 
 
 
 
Naši klienti majú rôzne pracovné postupy a pravidlá, podnikajú v rôznych oblastiach a majú rôzne zameranie. Na základe týchto údajov pristupujeme ku každému klientovi individuálne a profesionálne. Informačný systém CControll a jeho časti sa snažíme navrhnúť tak, aby sa dali potrebné informácie získať v tom správnom čase, vtedy kedy ich klient potrebuje. 
 
 
 
 
 
 
 
Modul Správa obsahu ponúka filtrovanie produktov, históriu prezeraných produktov, editáciu slidera, pridávanie textov, obrázkov, mapa stránky a prepočet meny.
 
 
Správa produktov a parametrov, správa produktových variantov, úprava SEO parametrov pre každý produkt a import produktov to všetko Vám umožní modul Skladové hospodárstvo.
 
 
V module obchodnej agendy si môžete vytvárať a nastavovať platby DPH a marže, vytváranie objednávok, vytváranie faktúr, internetové platobné metódy a vytváranie cenovej skupiny.
 
Svoje riešenie, ktoré sa prispôsobí Vášmu podnikaniu si vyskladáte na mieru. Našu politiku máme
nastavenú tak, aby naše riešenie pre zákazníka bolo dlhodobé a bez iných pridružených nákladov. Naše
riešenia zodpovedajú vysokému nadštandardu za prístupnú cenu.
 
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
Na Vašu otázku ohľadom našich služieb Vám radi odpovieme.
informačné
systémy
ComeIn.sk, s.r.o.
  • 0948 347 724
  • comein@comein.sk
  • Jarková 63 080 01 Prešov