Technická podpora
+421 948 347 724
Obchod
+421 911 865 197

Ručne zmeniť stav faktúry na Uhradená

Ak klient uhradí faktúru, ktorá mu bola vystavená, sú viaceré spôsoby, ako konkrétnej faktúre zmeniť stav na Uhradená. Systém dokáže priamo naimportovať výpis z účtu banky alebo alebo si užívateľ vytvorí a spáruje transakciu s faktúrou sám.

Pridelenie transakcie k faktúre užívateľom

Ikona úhrady graficky znázorni, či je faktúra uhradená alebo nie.

Krok č. 1

V module OBCHODNÁ AGENDA vyberieme podmodul FINANČNE TRANSAKCIE.

Krok č. 2

Vytvoríme novú transakciu

Krok č. 3

Vyplníme zvýraznené údaje a klikneme na ikonu vedľa poľa Dokument alebo Variabilný symbol
Pri vytvorení transakcie je potrebné zadať účet alebo kasu, kam boli uhradené peniaze poukázané.

Krok č. 4

Z databázy dokumentov vyberieme ten, ktorému chem priradiť finančnú transakciu.

Krok č. 5

Uložíme zmeny.

Krok č. 6

Zobrazí sa nám zoznam všetkých vytvorených transakcii v systéme.
V module OBCHODNÁ AGENDA, v podmodule FAKTÚRY sa pri príslušnej faktúre zmení ikona úhrady, avšak len v tom prípade, ak suma priradenej finančnej transakcie je minimálne taká vysoká, ako je fakturovaná suma.

Parovanie transakcii pomocou výpisu účtu z banky

Systém dokáže z výpisu bankového účtu, ktorý zasiela banka, vybrať na základe variabilného symbolu úhrady faktúr, ktoré boli v systéme vytvorené a spárovať ich.
Aby takéto priame párovanie transakcii bolo možne, je potrebné aby boli splnené niektoré technické požiadavky.
  • 1. v systéme musí byť nastavený bankový účet, na ktorý sa uhrádzajú platby (z ktorého sa vytvára výpis)
  • 2. je potrebné aby administrátor povolil priame párovanie v systéme
  • 3. výpis z účtu je potrebné zaslať na adresu webmaster@mojadomena.sk vo formáte .txt. Niektoré banky, ako napríklad VÚB vie sama zasielať výpisy v takejto forme priamo na adresu webmastera v určitých dohodnutých intervaloch alebo na vyžiadanie systémom. Avšak niektoré banky to automaticky nezasielajú. V tom prípade je potrebné stiahnuť si výpis z účtu manuálne a zaslať ho na webmaster@mojadomena.sk. Systém následne spáruje platby, ak sú dodržané technické požiadavky uvedené v predchádzajúcich bodoch. V dobe písania návodu to platí pre banky: TATRABANKA a ČSOB. Párovanie v iných bankách je závisle od pravidiel jednotlivých bánk.
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
%readName%

Podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujem Comein.sk s.r.o. ako dotknutá osoba súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu tohto vyhlásenia.

informačné
systémy
Aktuálne informácie o produktoch
spoločnosti ComeIn získate po prihlásení
do nášho newsletteru.