Ak má klient zakúpený modul Obchodná agenda, systém umožňuje pri vytvorení objednávky automatické rozosielanie emailov zákazníkovi. Platí to hlavne pre vytvorenie objednávky cez nákupný košík v elektronickom obchode.
Užívateľ si môže meniť text emailu podľa svojich potrieb.
Krok č. 1
Na úvodnej stránke vyberieme modul
Možnosti
.
Krok č. 2
Z ponuky vyberieme
Systémové nastavenia
Krok č. 3
Vyberieme možnosť
Jadro systému
.
Krok č. 4
Z dostupných dokumentov vyberieme
Objednávka
.
Do textového editoru vložíme text predmetu a samotný obsah správy, ktorý sa má zobrazovať v emaily.
Do textu je možné pridávať aj takzvané premenné. Sú to výrazy ohraničené znakmi %%. Namiesto premennej sa automaticky doplnia výrazy načítané zo systému.
Do predmetu správy chceme zadať, aby sa zobrazilo konkrétne číslo objednávky. Keďže pre každý email sa číslo objednávky mení, musí si systém načítať číslo aktuálnej objednávky z obchodnej agendy. Takže text by mohol vyzerať takto: Číslo Vašej objednávky je %number%, a v správe by sa zobrazilo: Číslo Vašej objednávky je OBJ123456.