Technická podpora
+421 948 347 724

Nastavenie emailového klienta - Microsoft Outlook

Ak sa používajú emailové adresy, ktoré využívajú doménu comein.sk, je potrebné pri práci s mailovými klientmi, ako sú napríklad Windows Live, Microsoft Outlook a Thunderbird, vykonať dodatočné nastavenie v týchto programoch slúžiacich na správu emailových správ.

Nastavenie nového emailového konta

Krok č. 1

Spustíme program Microsoft Outlook.

Krok č. 2

V ponuke zvolíme možnosť Áno.

Krok č. 3

Vyberieme možnosť Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov.

Krok č. 4

Vyberieme službu POP alebo IMAP.

Krok č. 5

  • Do políčka Vaše meno napíšte svoje meno.
  • Do políčka E-mailová adresa napíšte svoju e-mailovú adresu.
  • Políčka Typ konta, Server prichádzajúcej pošty a Server odchádzajúcej pošty nastavte podľa obrázka.
  • Ďalej je potrebné nastaviť údaje pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu. Do ďalšieho kroku prejdeme stlačením tlačidla Ďalšie nastavenia...

Krok č. 6

V tomto okne sa preklikneme na kartu Server odosielanej pošty. Zaklikneme možnosť Použiť rovnaké nastavenia ako pre server prichádzajúcej pošty.

Krok č. 7

Preklikneme sa na kartu Spresnenie a všetky údaje nastavíme podľa obrázka a potvrdíme tlačidlom "OK". Pokiaľ nezaškrtneme voľbu: “Ponechať kópie správ na serveri”, tak pri stiahnutí správy zo servera, bude správa na serveri automaticky vymazaná.

Krok č. 8

Stlačením tlačidla Ďalej > sa spustí Test nastavenia konta. Po dokončení potvrdíme tlačidlom Zavrieť.

Editácia už existujúceho emailového konta

Krok č. 1

Pravým tlačidlom klikneme nad názov svojho účtu a vyberieme možnosť Vlastnosti konta...

Krok č. 2

Vyberieme možnosť Nastavenie kont...

Krok č. 3

Dvojklikom editujeme účet...
Ďalej pokračujeme podľa kroku 5 vyššie.
Žiadna téma nebola nájdená
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
Na Vašu otázku ohľadom našich služieb Vám radi odpovieme.
informačné
systémy
ComeIn.sk, s.r.o.
  • 0948 347 724
  • comein@comein.sk
  • Jarková 63 080 01 Prešov