Technická podpora
+421 948 347 724

Nastavenie emailoveho klienta - Android

Pokiaľ chcete svoje emaily spravovať na mobilnom zariadení so systémom Android, postupujte podľa návodu nižšie. Jednotlivé kroky, ako aj ich vizuálna podoba sa môže líšiť na rozličných verziách systému Android a na niektorých zariadeniach so systémovou nadstavbou (Samsung, HTC...). Postup je však všade približne rovnaký.

Krok č. 1

V nastaveniach telefónu prejdeme na časť Účty a klikneme na tlačidlo Pridať účet.

Krok č. 2

Z ponuky vyberieme možnosť Osobný (POP3).

Krok č. 3

Z ponuky vyberieme možnosť Osobný (POP3).

Krok č. 4

Zadáme svoju e-mailovú adresu a klikneme na možnosť Manuálne nastavenie

Krok č. 5

Zadáme heslo a potvrdíme stlačením tlačidla Ďalej >

Krok č. 6

Nastavenia servera prichádzajúcej pošty nastavíme podľa obrázka nižšie. Do políčka Používateľské meno a Heslo zadáte svoje meno (musí sa končiť na @comein.sk) a heslo k emailovému účtu. Možnosť Odstraňovať správy zo servera môžete nastaviť podľa vlastného uváženia.

Krok č. 7

Nastavenia servera odchádzajúcej pošty nastavíme podľa obrázka nižšie. Do políčka Používateľské meno a Heslo zadáte svoje meno (musí sa končiť na @comein.sk) a heslo k emailovému účtu.

Krok č. 8

Možnosti Upozorniť ma na príchod správy a Synchronizovať poštu z tohto účtu necháme zapnuté. Frekvenciu synchronizácie nastavíme podľa vlastného uváženia.

Krok č. 9

Tieto nastavenia nie je potrebné meniť. Vygenerujú sa automaticky.

Krok č. 10

Po uložení nastavení sa nám v sekcii Účty zobrazí nová položka Osobný (POP3).

Krok č. 11

Prepínať sa medzi vytvorenými účtami je možné v aplikácii Gmail kliknutím na e-mailovú adresu vľavo hore.
Žiadna téma nebola nájdená
Kontaktný formulár
Neváhajte nás kontaktovať.
Na Vašu otázku ohľadom našich služieb Vám radi odpovieme.
informačné
systémy
ComeIn.sk, s.r.o.
  • 0948 347 724
  • comein@comein.sk
  • Jarková 63 080 01 Prešov